دانلود اهنگ جدید ارمین 2afm طبق معمول 320p

دانلود اهنگ جدید ارمین 2afm طبق معمول 320p

 

  دانلود باکس   

پخش آنلاین این موزیک

   

متن اهنگ طبق معمول

چه سریع
روزا شد سپری
من شدم تنها پسری
که روت کلید نمیکرد
الکی فریک نمیزد
به تو هیچ وقت شک نداشت تو دنیا بودی تک براش
بخاطر وجود خودت کلی فرق کرد با قبلناش
اینو کردم پیش بینی که بهتر از تو هیشکی نی
نباید باور میکردی حرفایی که پشتم میشنیدی

تو همونی که دوس داشتمی
یه انرژی مثبت دوست داشتنی
که با خودت همه جوره هستمو
حال نمیکنم با دوستات ولی …

طبق معمول تو هستی دلیل آرامشم
طبق معمول نمیذارم اونا قاطیه ماها بشن

طبق معمول تو هستی دلیل آرامشم
طبق معمول نمیذارم اونا قاطیه ماها بشن

طبق معمول
طبق معمول
طبق معمول
طبق معمول

♪♪♪♪♪ 

  متن اهنگ طبق معمول

♪♪♪♪♪ 

نمیدونم من چرا نمیتونم
از تو دل بکنم یهو برم
بگو مگه بهتر از توام هست
زندگیم با تو راحته خوبی تو
ندارم طاقت دوریتو
از همون روز اول که دیدمت
یهو حالم یه جوری شد
دوست داشتم شبیه من باشی
توی مشکلا شریکم باشی
هرکاری میشد واست میکردم
تا تو دوست دختر جدیدم باشی
نداشتیم باهم هیچ مشکله حادّی
یه زندگیه خوشگل و عادی
منو همه جوره قبول کردی
واست مهم نبود حتی مشکل مادی

طبق معمول تو هستی دلیل آرامشم
طبق معمول نمیذارم اونا قاطیه ماها بشن

طبق معمول تو هستی دلیل آرامشم
طبق معمول نمیذارم اونا قاطیه ماها بشن

طبق معمول
طبق معمول
طبق معمول
طبق معمول


ارسـال نـظـر

برچسب ها :